Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядника інформації, дій чи бездіяльності
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності.
Письмові (в тому числі в електронному вигляді) запити на інформацію, що надходять на адресу Петровецької сільської ради, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються у секретаря.
Запити на інформацію у вигляді електронного документа надсилаються на електронну пошту Петровецької сільської ради: vpetrivci32283@ukr.net.
Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, що надіслані на електронну пошту Петровецької сільської ради, здійснюється у загальному порядку.
Прийом запитів на інформацію, що надіслані на електронну пошту Петровецької сільської ради, здійснює секретар в робочий час з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.
Після отримання та реєстрації вхідної кореспонденції секретар передає їх на резолюцію голові Петровецької сільської ради.
Запит на інформацію з відповідною резолюцією голови Петровецької сільської ради, після чого передається виконавцям під їх особистий підпис.
Відповідь на запит на інформацію надсилається на адресу, вказану запитувачем інформації та у запитуваній формі (у паперовому або електронному вигляді).
Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту Петровецькою сільською радою.
У випадках, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, особа, визначена відповідальною за надання інформації за таким запитом, може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку він повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів від дня отримання запиту. Інформація на запит надається безкоштовно.
У разі якщо запитувана інформація містить документи обсягом більш як на 10 сторінок, особа, визначена відповідальною за надання інформації за таким запитом, не пізніше п’яти робочих днів від дня отримання Петровецької сільської ради запиту, повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
Розмір витрат на копіювання та друк копій документів, а також порядок відшкодування цих витрат визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 №740 „Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію”, яка надається запитувачам інформації.
Примірник відповіді на запити (в тому числі на ті, що надійшли на електронну пошту Петровецької сільської ради) разом з оригіналом запиту долучається до відповідної номенклатурної справи.
Порядок надання інформації про діяльність Петровецької сільської ради
Відповідь на запит надається головою Петровецької сільської ради, або відповідальною особою, визначеною в резолюції.
Відповідь на запит повинна містити запитувану інформацію або мотивовану відмову в наданні такої інформації. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса Петровецької сільської ради, виконавець, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.
У випадку якщо запитувана інформація про діяльність Петровецької сільської ради належить до інформації з обмеженим доступом, у відповіді на запит вказуються вид, найменування, номер і дата прийняття акта, відповідно до якого доступ до зазначеної інформації обмежений. У разі якщо частина запитуваної інформації належить до інформації з обмеженим доступом, а інша частина є загальнодоступною, надається запитувана інформація, за винятком інформації з обмеженим доступом.
Петровецької сільської ради має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:
1) якщо він не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених ч. 5 ст. 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.
Особі, яка не оплатила передбачені законодавством фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, запитувана інформація надається після сплати цих витрат.
У разі якщо запит, поряд з проханням надати публічну інформацію, містить прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної, то відповідь на питання, які не відносяться до публічної інформації, може бути направлена заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавством, про що запитувач повідомляється у відповіді на інформаційний запит.
У разі надходження кореспонденції, що одночасно містить запит на інформацію, та заяви, клопотання, пропозиції тощо, оригінал такої кореспонденції розглядається за правилами, встановленими Законом України „Про доступ до публічної інформації”, а його копія в частині інших питань – Законом України „Про звернення громадян”. У разі надходження кореспонденції, яка містить вимогу про отримання інформації, але за своїм характером не є запитом на інформацію, така кореспонденція розглядається за правилами, встановленими Законом України „Про звернення громадян”.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядника інформації.
Рішення, дії чи бездіяльність розпорядника інформації можуть бути оскаржені до голови Петровецької сільської ради.
Запитувач має право оскаржити:
1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;
2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;
3) ненадання відповіді на запит на інформацію;
4) надання недостовірної або неповної інформації;
5) несвоєчасне надання інформації;
6) невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 Закону України „Про доступ до публічної інформації”;
7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
Оскарження рішень, дій або бездіяльності розпорядників інформації до Петровецької сільської ради здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:
1) ненадання відповіді на запит;
2) ненадання інформації на запит;
3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;
4) не оприлюднення інформації відповідно до статті 15 Закону;
5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
6) несвоєчасне надання інформації;
7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;
8) нездійснення реєстрації документів;
9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
Відповідальність за порушення у сфері доступу до публічної інформації визначається відповідно до чинного законодавства України.
Форма для подання запиту на інформацію від фізичних осіб в письмовому вигляді
Петровецької сільської ради
Чернівецького району
Чернівецької області
вул. Буковиська 129, 59034
E-mail: vpetrivci32283@ukr.net.
________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові запитувача
інформації) що проживає за адресою:
________________________________
________________________________
е-mail:__________________________
телефон:________________________
факс:___________________________
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ
Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію», прошу надати інформацію про (загальний опис інформації) _________________________________________________________________________________________________________________________ або вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого робиться запит (якщо відомо)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Відповідь прошу направити (один варіант підкреслити):
поштою на адресу______________________________________________________________
електронною поштою на адресу________________________________________
Ознайомлений(а) з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації», щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як10 сторінок ___________
(підпис)
"____" __________ 20__ року ___________ __________________________
(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)
Форма для подання запиту на інформацію від представників юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи в письмовому вигляді
Петровецької сільської ради
Чернівецького району
Чернівецької області
вул. Буковиська 129, 59034
E-mail: vpetrivci32283@ukr.net
________________________________
(назва юридичної особи, об’єднання громадян)
________________________________
________________________________
(адреса місця розташування)
е-mail:__________________________
телефон:________________________
факс:___________________________
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ
Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію», прошу надати інформацію про (загальний опис інформації)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
або вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого робиться запит (якщо відомо)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Відповідь прошу направити (один варіант підкреслити):
поштою на адресу______________________________________________________________
електронною поштою на адресу ________________________________________
Ознайомлений(а) з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок ___________
(підпис)
"____" __________ 20__ року ___________ __________________________
(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)